Garantie

Onze garantie

Ons doel is om u de hoogste kwaliteit te garanderen voor de laagste prijs! Kortom: bedden en accessoires van topkwaliteit tegen betaalbare prijzen. 

90 dagen omruilgarantie

  • De boxspring moet minimaal 30 dagen zijn uitgeprobeerd. Klachten vóór deze 30 dagen periode worden niet in behandeling genomen.
  • Tot maximaal 90 dagen na levering kunt u aanspraak maken op onze omruilgarantie.
  • De omruilgarantie geldt op de gehele boxspringcollectie van Bedden.nl, met uitzondering van showroommodellen.
  • De omruilgarantie is alleen geldig bij aanschaf van een volledige boxspringset. Niet op de aanschaf van losse matrassen.
  • De boxspring moet minimaal 30 dagen zijn uitgeprobeerd. Klachten vóór deze 30 dagen periode worden niet in behandeling genomen.
  • De omruilgarantie is niet van toepassing op topdekmatrassen en kleingoed artikelen, zoals kussens en dekbedden, matrasbeschermers, dekbedovertrekken en hoeslakens.
  • De klant mag éénmaal gebruik maken van onze 90 dagen omruilgarantie.
  • U bent verplicht het nieuwe slaapsysteem bij Bedden.nl aan te schaffen.
  • Bedden.nl geeft geen geld terug.
  • Het nieuwe slaapsysteem moeten minimaal dezelfde of een hogere waarde vertegenwoordigen dan het omgeruilde artikel.
  • Bij omruiling voor een beter slaapsysteem van hogere waarde, worden de extra kosten met de klant verrekend.
  • Bedden.nl vervangt alleen de matrasonderdelen die het slaapcomfort bevorderen, met uitzondering van topdekmatrassen. Wij kunnen er soms voor kiezen om matraskernen te vervangen in plaats van een volledig matras.
  • De omruilgarantie vervalt bij beschadigde en vervuilde artikelen.
  • Ontvangen (actie)korting bij de oorspronkelijke aankoop, geeft geen automatisch recht op korting op het vervangende artikel.
  • De omruilgarantie is niet overdraagbaar op derden.

Productgarantie

Indien niet anders vermeld bij de productspecificaties bieden wij u standaard twee jaar garantie op onze producten. Indien u aanspraak wenst te maken op de garantie dient u dit per e-mail aan onze klantenservice kenbaar te maken. Zij verwijzen u dan door naar de leverancier voor verdere afhandeling. Er geldt geen garantie in de volgende omstandigheden:

  • Ten aanzien van normale slijtage
  • Indien de originele aankoopfactuur niet meer aanwezig is of deze is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt
  • Bij onoordeelkundig gebruik
  • Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid
  • Bij van buitenaf komend onheil (b.v. blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.)
  • Indien anderen dan de leverancier, zonder voorafgaande toestemming, herstel of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd