Garantie en service


15 januari 2021

Productgarantie
Indien niet anders vermeld bij de productspecificaties bieden wij u standaard twee jaar garantie op onze producten. Indien u aanspraak wenst te maken op de garantie dient u dit per e-mail aan onze klantenservice kenbaar te maken. Zij verwijzen u dan door naar de leverancier voor verdere afhandeling. Er geldt geen garantie in de volgende omstandigheden:

Ten aanzien van normale slijtage

Indien de originele aankoopfactuur niet meer aanwezig is of deze is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt

Bij onoordeelkundig gebruik

Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid

Bij van buitenaf komend onheil (b.v. blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.)

Indien anderen dan de leverancier, zonder voorafgaande toestemming, herstel of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd

Bedden.nl hanteert een 90 dagen omruilgarantie. Blijkt dat het ligcomfort niet aan je verwachtingen voldoet, dan kun je eenmalig gebruik maken van onze omruilgarantie. Wanneer je aanspraak maakt op de omruilgarantie brengen wij € 50,00 administratiekosten in rekening.

Eventuele prijsverschillen verrekenen we via een bijbetaling. De omruilgarantie gaat in op de dag van de levering en geldt uiteraard alleen voor schone en onbeschadigde (top)matrassen. Het nieuwe (top)matras heeft dezelfde afmeting als het oorspronkelijk geleverde (top)matras. Wil je gebruik maken van deze omruilgarantie? Neem dan contact op via onderstaand contactformulier. Wij streven ernaar om je aanvraag binnen 2 werkdagen te behandelen.

Voorwaarden

De omruilgarantie is niet van toepassing op:

– Matrassen die zijn aangekocht in onze outletstore

– Showroommodellen

– Op=op matrassen

Je kunt gebruik eenmalig gebruik maken van deze service vanaf 30 dagen na levering van je (top)matras.

Na 90 dagen kun je geen gebruik meer maken van de omruilgarantie.

De service is niet overdraagbaar.

Het is bij deze service niet mogelijk een matras in te ruilen voor een matras met een andere afmeting.

Enkel onbeschadigde en schone matrassen kunnen worden geruild, je matras moet beschermd zijn geweest d.m.v. een waterdichte matrasbeschermer of een molton.

Beddenwinkel behoudt zich het recht om matrassen te weigeren van deelname.

Het (top)matras wordt in de originele verpakking retour gezonden. Deze verpakking dien je te bewaren tot het einde van de omruilgarantie periode.

Indien het matras is gekocht met een korting/ actie, dan wordt de ontvangen korting wederom toegepast op het nieuwe matras. Indien er bij de inruil een actie/korting op het nieuwe matras geldt, dan kan er bij inruil geen aanspraak worden gemaakt op restitutie.

Beddenwinkel behoudt zich het recht om de voorwaarden tussentijds te wijzigen.

Net zoals het onze verantwoording is dat het product onbeschadigd en schoon bij jou, de klant, aankomt, is het jouw verantwoording dat het retour gestuurde product ook onbeschadigd en schoon bij ons terug komt. Indien het artikel vuil en/of beschadigd bij ons retour komt zullen wij je 20% van de aankoopprijs, met een minimum van € 50,-, aanrekenen.

Proefslapen/omruilgarantie is wat anders als de bedenktijd

Let op: De omruilgarantie die wij bieden, is wat anders dan de “Wet koop op afstand”.

Bij aankoop via internet heeft u altijd een bedenktijd van 14 dagen. Dus wanneer u zich bedenkt, kunt u uw (top)matras altijd binnen die veertien dagen na ontvangst nog terug sturen, mits deze niet beslapen is en in oorspronkelijke en onbeschadigde staat verkeert. Het (top)matras of product mag nog niet zijn gebruikt of nog niet zijn uitgepakt i.v.m. de hygiëne.

Dus zodra u gaat proefslapen, gaat de omruilgarantie in, en wanneer u het matras nog niet heeft gebruikt of nog niet heeft uitgepakt geldt de bedenktijd van 14 dagen, zoals die uitgebreid beschreven staat in de algemene voorwaarden.

Contactgegevens
E-mailadres: info@bedden.nl
Telefoon: 088 2025900
KvK nummer: 80227589