Retourneren & ruilen


RUILEN EN RETOURNEREN

Retourneren van uw bestelling

Het kan voorkomen dat u een product wilt retourneren. Dit kan binnen 14 dagen, tenzij anders vermeld. Kijk voor meer informatie bij de algemene voorwaarden. Let op: De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze worden niet door ons vergoed.

90 dagen proefslapen

Bij onze matrassen geld een afwijkende retourperiode. U heeft 90 dagen de tijd om te proefslapen. Bent u binnen deze periode niet tevreden over hoe de matras ligt? Dan mag u het matras met deze reden binnen 90 dagen retourneren.

Annulering aanmelden per e-mail

Een annulering dient u per e-mail kenbaar te maken bij onze klantenservice (info@bedden.nl) met vermelding van onderstaande punten.

Het onderwerp : (herroepingsrecht, verkeerd geleverd product, geleverd product is beschadigd, omruilgarantie, overig)

Uw naam :

Uw email adres :

Uw telefoonnummer :

Het ordernummer :

Eventuele opmerkingen :


Kleinere artikelen die via pakketpost worden verstuurd kunt u binnen 14 dagen na ontvangst retourneren mits ze ongebruikt en in de originele verpakking zitten. Retourneringen dienen altijd aan onze klantenservice gemeld te worden, u ontvangt dan een retourformulier waarna u de producten terug kunt sturen. Een retour zonder bijgevoegd retourformulier kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

Grote artikelen zoals (bedden, boxsprings, matrassen en lattenbodems) zijn speciaal samengestelde producten of speciaal voor u op maat bestelde producten en kunt u hierdoor na het verstrijken van de bedenktermijn van 14 dagen na de besteldatum niet kosteloos annuleren. Mocht u een bestelling willen annuleren voordat de producten geleverd zijn dan rekenen wij hiervoor 30% annuleringskosten. Wordt u gebeld voor een leverafspraak of heeft u de bestelling reeds ontvangen en u wenst deze te annuleren, dan rekenen wij hiervoor 50% annuleringskosten. Retourneren van grote artikelen is enkel mogelijk als de producten onbeslapen zijn en nog in de originele verpakking zitten. Retourkosten van de bestelling komen voor rekening van de klant, tevens zal er 50% van de aankoopprijs van het product in rekening worden gebracht als er na retour overgegaan wordt op een annulering.

De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening en kunnen afwijkend zijn van de verzendkosten. 

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk erg vervelend als u ontevreden bent over het ontvangen product. Wij streven ernaar uw problemen zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden op het adres . Voeg graag foto's van het defect bij de mail. Hiermee kunnen we contact opnemen met onze leveranciers om het defect te verhelpen of het product te laten omruilen. Onze klantenservicemedewerkers zullen u op werkdagen binnen 48 uur bevestiging van ontvangst geven waarin u verdere informatie wordt verschaft betreffende de afhandeling van uw klacht. In sommige gevallen zullen onze klantenservicemedewerkers telefonisch contact met u opnemen. Vermeld in uw e-mail in ieder geval uw volledige naam, telefoonnummer, bestelnummer en klacht.