Meest gestelde vragen

Vragen over online bestellen

  1. Hoe kan ik bestellen?
  2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
  3. Hoe kan het dat de producten op Bedden.nl zoveel goedkoper zijn dan bij andere beddenwinkels?
  4. Geven jullie garantie op producten?
  5. Hebben jullie een bezoekadres?
  6. Is de klantenservice van Bedden.nl deskundig?

Vragen over de levering van de bestelling

  1. Waar bezorgt u?
  2. Wat zijn de bezorgkosten?
  3. Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?
  4. Wat is de gemiddelde levertijd?
  5. Hoe werkt de levering van mijn bed?
  6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  7. Mijn bestelde producten kunnen waarschijnlijk niet via de trap omhoog. Wordt daar iets voor geregeld door Bedden.nl?
  8. Wat moet ik doen als ik de bezorgers/aflevering gemist heb?
  9. Kan ik mijn afleveradres na mijn bestelling nog wijzigen?
  10. Er is iets beschadigd afgeleverd, wat nu?
  11. Kan ik mijn bestelling annuleren?
  12. Waar vindt ik de Algemene voorwaarden?

Algemene vragen

  1. Heeft u nog tips voor de onderhoud van mijn bed, matras of kussens?
  2. Waarom is een goede nachtrust belangrijk?
  3. Wat is het ideale slaapklimaat?
  4. Hoe slaap ik beter?

Vragen over online bestellen

1) Hoe kan ik bestellen?

U kunt eenvoudig online bestellen door het gekozen artikel in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunnen wij u telefonisch verder helpen. Onze klantenservice is bereikbaar tussen 9:00 en 17:00 uur via nummer:  020-2624202 .

2) Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt uw bestelling direct online betalen via IDEAL, Mister Cash/Bancontact (BE), Creditcard, Afterpay, Paypal of onder rembours. Lees meer hier over de betaalmethoden.

3) Hoe kan het dat de producten op Bedden.nl zoveel goedkoper zijn dan bij andere beddenwinkels?

Wij verkopen producten rechtstreeks van de fabrikant aan de consument. Dit doen wij enkel via het internet. Hierdoor besparen wij flink op dure showrooms, een eventuele tussenhandel en hoge kosten voor verkooppersoneel. Deze kostenbesparingen en onze scherpe inkoopprijzen ziet u terug in de lage verkoopprijzen op onze website.

4) Geven jullie garantie op producten?

Indien niet anders vermeld bij de productspecificaties bieden wij u standaard twee jaar garantie op onze producten. Indien u aanspraak wenst te maken op de garantie dient u dit per e-mail aan onze klantenservice kenbaar te maken. Zij verwijzen u dan door naar de leverancier voor verdere afhandeling. Er geldt geen garantie in de volgende omstandigheden:

  • Ten aanzien van normale slijtage
  • Indien de originele aankoopfactuur niet meer aanwezig is of deze is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt
  • Bij onoordeelkundig gebruik
  • Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid
  • Bij van buitenaf komend onheil (b.v. blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.)
  • Indien anderen dan de leverancier, zonder voorafgaande toestemming, herstel of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd

5) Hebben jullie een bezoekadres?

Wij zijn een klantgerichte online beddenspeciaalzaak en verkopen enkel online. Omdat wij besparen op de kosten van een showroom kunnen wij u lagere prijzen online aanbieden. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd telefonisch of per email contact met ons opnemen.

6) Is de klantenservice van Bedden.nl deskundig?

Alle leden van het Bedden.nl klantenservice team zijn vriendelijk, behulpzaam en bovenal deskundig. Zij hebben een uitstekende kennis van de producten die Bedden.nl verkoopt. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd bellen met ons klantenservice team. Zij helpen u namelijk graag bij het maken van de juiste keuze. Aan de hand van gerichte vragen van uw kant zullen zij achterhalen welk slaapsysteem het beste bij u past.

Terug naar boven

Vragen over de levering van uw bestelling

7) Waar bezorgt u?

Wij bezorgen uitsluitend in Nederland en België. Voor leveringen in België of op de Waddeneilanden rekenen wij een toeslag. De toeslag verschilt per waddeneiland, bij vragen hierover kunt u contact opnemen met onze klantenservice. 

8) Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen van kleinere producten zoals bedtextiel, dekbedden, hoofdkussens, hoeslakens en moltons worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL of DHL. Hiervoor wordt standaard € 5,95 verzendkosten berekend. Alle grote producten zoals bedden, boxsprings, matrassen en lattenbodems worden bezorgd door de leverancier middels een gespecialiseerd transportbedrijf. De bezorgkosten voor grote producten is € 39,95. Voor leveringen in België en de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend. U vindt hier meer informatie over de leveringskosten..

9) Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen op bedden.nl zijn inclusief btw. In uw winkelwagen kunt u gemakkelijk het betaalde btw bedrag terugvinden. Tevens wordt het betaalde btw-bedrag vermeldt op de orderbevestiging die u na uw bestelling per e-mail binnen krijgt.

10) Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd van kleine producten zoals bedtextiel en kussens is gemiddeld 1 tot 5 werkdagen. Bijna al deze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, tenzij anders vermeld. De levertijd van de grote producten (bedden, matrassen, slaapkamermeubels) verschilt per product. U kunt precieze levertijdinformatie vinden bij het product en na bestelling op uw orderbevestiging.

11) Hoe werkt de levering van mijn bed?

Zodra we uw bed verzendklaar hebben gemaakt, zal onze bezorgservice contact met u opnemen om een datum van levering te bespreken. Van de bezorgservice ontvangt u ook een tijdsvlak van levering. Op de afgesproken dag wordt uw bestelling geleverd binnen het besproken tijdsvlak.

12) Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij kleine producten wordt uw bestelling verstuurd via pakketpost van PostNL en DHL. Na verzending ontvangt u veelal een e-mail met track & trace code om uw bestelling te volgen. Kleine producten worden binnen 1 tot 5 dagen bij u thuisbezorgd, tenzij anders vermeld in de winkelwagen. Grote producten zoals bedden en boxsprings worden verstuurd door de leverancier middels een transportbedrijf. Binnen 48 uur wordt er telefonisch of per e-mail contact met u opgenomen voor het maken van een leverafspraak. 

13) Mijn bestelde producten kunnen waarschijnlijk niet via de trap omhoog. Wordt daar iets voor geregeld door Bedden.nl?

Indien er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij het afleveren van uw bestelling verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

14) Wat moet ik doen als ik de bezorgers/aflevering gemist heb?

U dient op de afgesproken dag en tijdstip thuis zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal de bezorger u telefonisch proberen te bereiken. In het geval dat wij u alsnog niet kunnen bereiken vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice middels e-mail of telefoon. Houdt u er wel rekening mee dat door de gemiste afspraak een nieuwe leverafspraak gemaakt moet worden die mogelijk een week later plaatsvindt en bij een volgende levering zullen wij nogmaals bezorgkosten in rekening brengen. Deze kosten zijn voor uw eigen rekening.  

15) Kan ik mijn afleveradres na mijn bestelling nog wijzigen?

U kunt bij grootgoed artikelen uiterlijk 3 werkdagen voor het overeengekomen levermoment uw adresgegevens nog wijzigen. Houdt u er wel rekening mee dat er mogelijk een nieuwe leverafspraak moet worden ingepland en eventuele kosten die het gevolg zijn van de onjuiste adresgegevens zullen worden doorberekend. 

16) Er is iets beschadigd afgeleverd, wat nu?

Mocht het door u gekochte product bij aankomst gebreken vertonen meldt dit dan alstublieft direct per e-mail of telefoon bij de klantenservice. Wij zullen hierop de leverancier verzoeken het product zo spoedig mogelijk te vervangen dan wel te repareren. 

17) Kan ik mijn bestelling annuleren?

Binnen 14 dagen na ontvangst van het product heeft u het recht het product te annuleren zonder opgave van redenen. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u samengestelde producten of speciaal voor u op maat bestelde producten (dit geldt voor alle bedden, boxsprings, matrassen en lattenbodems). Voor alle andere producten geldt dat u de artikelen kunt retourneren mits ze ongebruikt en in de originele verpakking zitten.

Een annulering dient u per e-mail kenbaar te maken bij onze klantenservice ([email protected]) met vermelding van:

  • Volledige naam
  • Telefoonnummer
  • Ordernummer
  • Artikel welke u wilt retourneren
  • Reden van retournering 

De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening en kunnen afwijkend zijn van de verzendkosten. 

Als u uw bestelling van grote producten zoals bedden, boxsprings, matrassen en lattenbodems wenst te annuleren tijdens de bestelperiode, oftewel voordat de goederen geleverd zijn, dan rekenen wij hiervoor 30% annuleringskosten (volgens de CBW voorwaarden). 

18) Waar vindt ik de Algemene voorwaarden?

Klik hier op ALGEMENE VOORWAARDEN.

Terug naar boven

Algemene vragen

19) Heeft u nog tips voor de onderhoud van mijn bed, matras of kussens?

Onderhoud van uw bed, matras of kussens is bepalend voor de levensduur. Meer over onze verschillende onderhoudstips kunt u hier lezen.

20) Waarom is een goede nachtrust belangrijk?

De tijd die u slapend doorbrengt, heeft een groot effect op de tijd die u wakker bent. Een goede nachtrust heeft een positief effect op uw prestaties, denk- en reactievermogen, creativiteit, stemming en versterkt het immuunsysteem.

21) Wat is het ideale slaapklimaat?

Omgevingsfactoren zoals temperatuur, luchtvochtigheid, lichtinval en geluid zijn bepalend voor een gezonde nachtrust. De meest aangename omgevingstemperatuur in de slaapkamer schommelt tussen de 15 en 18 graden Celsius. Een te hoge luchtvochtigheid kan resulteren in serieuze problemen. 's Nachts verliest een mens ongeveer een halve liter vocht dat grotendeels wordt opgenomen door het bedtextiel en de matras. Ventileren is van essentieel belang voor de levensduur van uw matras. Storende geluidsinvloeden hebben uiteraard ook een negatieve invloed op een gezonde nachtrust. Dit geldt tevens voor teveel of te weinig licht.

22) Hoe slaap ik beter?

Allereerst is voldoende slaap belangrijk. Een nachtrust van minimaal 8 uur is wenselijk. Regelmaat beïnvloedt uw biologische klok. Een regelmatig slaapritme doordeweeks èn in het weekend zorgt voor een uitgeslapen gevoel. Slaap aan een stuk door, onderbroken nachten werken slaaptekort in de hand.

Terug naar boven

 

 

Een ogenblik geduld a.u.b.

Winkelwagen
Totaal € 29,95
Artikel Prijs Aantal Subtotaal
Matrasbeschermer voor extra comfort € 61,95 € 29,95 1 € 29,95