Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Vragen over online bestellen

  1. Hoe kan ik bestellen?
  2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
  3. Hoe kan het dat de producten op Bedden.nl zoveel goedkoper zijn dan bij andere beddenwinkels?
  4. Geven jullie garantie op producten?
  5. Hebben jullie een bezoekadres?
  6. Is de klantenservice van Bedden.nl deskundig?

Vragen over de levering van de bestelling

  1. Waar bezorgt u?
  2. Wat zijn de bezorgkosten?
  3. Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?
  4. Wat is de gemiddelde levertijd?
  5. Hoe werkt de levering van mijn bed?
  6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  7. Mijn bestelde producten kunnen waarschijnlijk niet via de trap omhoog. Wordt daar iets voor geregeld door Bedden.nl?
  8. Wat moet ik doen als ik de bezorgers/aflevering gemist heb?
  9. Kan ik mijn afleveradres na mijn bestelling nog wijzigen?
  10. Er is iets beschadigd afgeleverd, wat nu?
  11. Waar vindt ik de Algemene voorwaarden?

Algemene vragen

  1. Heeft u nog tips voor de onderhoud van mijn bed, matras of kussens?
  2. Waarom is een goede nachtrust belangrijk?
  3. Wat is het ideale slaapklimaat?
  4. Hoe slaap ik beter?

Vragen over online bestellen

1) Hoe kan ik bestellen?

U kunt eenvoudig online bestellen door het gekozen artikel in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen. Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunt u ook telefonisch bij ons bestellen. Onze klantenservice is bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 uur via nummer:  020-2624202 .

2) Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt uw bestelling direct online betalen via IDEAL, credit card, Afterpay, Paypal of onder rembours. Lees meer hier over de betaalmethoden.

3) Hoe kan het dat de producten op Bedden.nl zoveel goedkoper zijn dan bij andere beddenwinkels?

Wij verkopen producten rechtstreeks van de fabrikant aan de consument. Dit doen wij enkel via het internet. Hierdoor besparen wij flink op dure showrooms, een eventuele tussenhandel en hoge kosten voor verkooppersoneel. Deze kostenbesparingen en onze scherpe inkoopprijzen ziet u terug in de lage verkoopprijzen op onze website.

4) Geven jullie garantie op producten?

Indien niet anders vermeld bij de productspecificaties bieden wij u standaard twee jaar garantie op onze producten.

5) Hebben jullie een bezoekadres?

Wij zijn een klantgerichte online beddenspeciaalzaak en verkopen enkel online. Omdat wij besparen op de kosten van een showroom kunnen wij u lagere prijzen online aanbieden. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd telefonisch of per email contact met ons opnemen.

6) Is de klantenservice van Bedden.nl deskundig?

Alle leden van het Bedden.nl klantenservice team zijn vriendelijk, behulpzaam en bovenal deskundig. Zij hebben een uitstekende kennis van de producten die Bedden.nl verkoopt. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd bellen met ons klantenservice team. Zij helpen u namelijk graag bij het maken van de juiste keuze. Aan de hand van gerichte vragen van uw kant zullen zij achterhalen welk slaapsysteem het beste bij u past.

Terug naar boven

Vragen over de levering van uw bestelling

7) Waar bezorgt u?

Ja, wij bezorgen door heel Nederland, België en Duitsland. Woont u op een eiland of op een moeilijk te bereiken plek, neemt u dan voor uw order even telefonisch contact met ons op om de leveringsmogelijkheden te bespreken.

8) Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen van kleinere producten zoals bedtextiel (dekbedden, hoofdkussens, hoeslakens, moltons) en accessoires worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL. Hiervoor wordt standaard 4,95 euro verzendkosten berekend. Alle grote producten zoals bedden, boxsprings, matrassen, slaapkamermeubels worden bezorgd door een gespecialiseerde transporteur. U vindt hier meer informatie over de leveringskosten..

9) Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen op bedden.nl zijn inclusief btw. In uw winkelwagen kunt u gemakkelijk het betaalde btw bedrag terugvinden. Tevens wordt het betaalde btw-bedrag vermeldt op de orderbevestiging die u na uw bestelling per e-mail binnen krijgt.

10) Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd van kleine producten zoals bedtextiel en kussens is gemiddeld 1 tot 5 werkdagen. Bijna al deze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, tenzij anders vermeld. De levertijd van de grote producten (bedden, matrassen, slaapkamermeubels) verschilt per product. U kunt precieze levertijdinformatie vinden bij het product.

11) Hoe werkt de levering van mijn bed?

Zodra we uw bed verzendklaar hebben gemaakt, zal onze bezorgservice telefonisch contact met u opnemen om een datum van levering te bespreken. Tezamen met de datum wordt er ook direct een tijdsvlak van levering besproken. Op de afgesproken dag wordt uw bestelling geleverd binnen het besproken tijdsvlak.

12) Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voor kleine producten kunt u gemakkelijk zelf de status van uw bestelling volgen met behulp van uw track en trace nummer die u per email heeft ontvangen. Voor de bestellingen van grote producten zoals bedden en slaapkamermeubels wordt er telefonisch contact met u opgenomen zodra uw bestelling gereed is voor verzending. Bij deze afspraak wordt direct een tijdsvlak van levering meegegeven. Op de besproken dag zal vervolgens uw bestelling binnen het aangegeven tijdsvlak geleverd worden.

13) Mijn bestelde producten kunnen waarschijnlijk niet via de trap omhoog. Wordt daar iets voor geregeld door Bedden.nl?

Indien er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij het afleveren van uw bestelling verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

14) Wat moet ik doen als ik de bezorgers/aflevering gemist heb?

Wij gaan ervan uit dat wij u op het afgesproken tijdstip thuis treffen. Als dit niet het geval is, zal de bezorger proberen u telefonisch te bereiken. In het geval dat wij u niet kunnen bereiken vragen wij u contact met ons op te nemen middels email of telefoon. Houdt u er wel rekening mee dat door de gemiste aflevering de verwachte leverweek meerdere weken kan verschuiven en dat bij de volgende levering wederom de bezorgkosten in rekening worden gebracht, deze kosten zijn voor uw eigen rekening.

15) Kan ik mijn afleveradres na mijn bestelling nog wijzigen?

Ja, wijziging van het afleveradres is in sommige situaties in overleg met ons mogelijk. Houdt u er wel rekening mee dat er een mogelijk een nieuwe afleverafspraak ingepland moet worden, waardoor de levertijd langer kan duren. Voor het doorgeven van wijzigingen in uw aflevergegevens dient u zo vroeg mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.

16) Er is iets beschadigd afgeleverd, wat nu?

Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice zodat zij er voor kunnen zorgen dat uw probleem of klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Mogelijk zullen zij u vragen om afbeeldingen van de schade te maken.

17) Waar vindt ik de Algemene voorwaarden?

Klik hier op ALGEMENE VOORWAARDEN.

Terug naar boven

Algemene vragen

18) Heeft u nog tips voor de onderhoud van mijn bed, matras of kussens?

Onderhoud van uw bed, matras of kussens is bepalend voor de levensduur. Meer over onze verschillende onderhoudstips kunt u hier lezen.

19) Waarom is een goede nachtrust belangrijk?

De tijd die u slapend doorbrengt, heeft een groot effect op de tijd die u wakker bent. Een goede nachtrust heeft een positief effect op uw prestaties, denk- en reactievermogen, creativiteit, stemming en versterkt het immuunsysteem.

20) Wat is het ideale slaapklimaat?

Omgevingsfactoren zoals temperatuur, luchtvochtigheid, lichtinval en geluid zijn bepalend voor een gezonde nachtrust. De meest aangename omgevingstemperatuur in de slaapkamer schommelt tussen de 15 en 18 graden Celsius. Een te hoge luchtvochtigheid kan resulteren in serieuze problemen. 's Nachts verliest een mens ongeveer een halve liter vocht dat grotendeels wordt opgenomen door het bedtextiel en de matras. Ventileren is van essentieel belang voor de levensduur van uw matras. Storende geluidsinvloeden hebben uiteraard ook een negatieve invloed op een gezonde nachtrust. Dit geldt tevens voor teveel of te weinig licht.

21) Hoe slaap ik beter?

Allereerst is voldoende slaap belangrijk. Een nachtrust van minimaal 8 uur is wenselijk. Regelmaat beïnvloedt uw biologische klok. Een regelmatig slaapritme doordeweeks èn in het weekend zorgt voor een uitgeslapen gevoel. Slaap aan een stuk door, onderbroken nachten werken slaaptekort in de hand.

Terug naar boven

 

 

Een ogenblik geduld a.u.b.