Ruilen en retourneren

Het is natuurlijk vervelend als u niet tevreden bent over het aan u geleverde product, of wanneer u ontevreden bent over de aan u geleverde dienstverlening. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden. U zult vervolgens binnen 48 uur, op werkdagen, na ontvangst van ons antwoord krijgen betreffende de verdere afhandeling. In sommige gevallen zal de klantenservice telefonisch met u contact opnemen voor nadere vragen.

Retourneren van Pakketten

Indien u een retourzending heeft die kan worden verzonden met de pakketdienst van PostNL treft u hieronder het reguliere verloop van terugzending:

  1. Onze klantenservice heeft u een retourzending formulier toegezonden per mail, met daarin een uniek retournummer.
  2. U vult het formulier volledig in.
  3. U voegt het formulier toe aan uw te retourneren pakket.
  4. Het pakket biedt u aan bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Deze vindt u over het algemeen terug in een grote supermarktketen of sigarenwinkel.
  5. Kosten voor het retour zenden aan Bedden.nl zijn voor rekening van u als klant, tenzij anders overeengekomen met onze klantenservice. Eventuele schade welke ontstaat tijdens het retour zenden aan Bedden.nl zijn voor risico en rekening van u als koper.
  6. Na ontvangst van het retour gestuurde product, zal Bedden.nl het product door een deskundige laten inspecteren. U ontvangt, afhankelijk van de staat waarin het product door Bedden.nl wordt ontvangen, het volledige aankoopbedrag of een gedeelte daarvan terug binnen een uiterlijke termijn van 30 dagen. Let op: goederen die zijn geretourneerd zonder een bijgevoegd retourformulier komen niet in aanmerking voor volledige of gedeeltelijke restitutie van gelden!

Retourneren van Grootgoed

Indien u een retourzending heeft van een product dat in verband met afmeting en gewicht dient te worden afgehaald, zoals matrassen en bedden, treft u hieronder het reguliere verloop van terugzending:

  1. Onze klantenservice heeft contact met u gehad betreffende uw klacht of reden voor retour en deze gegrond gevonden.
  2. Onze klantenservice spreekt een dag met u af waarop de chauffeur(s) het pakket kunnen afhalen.
  3. Het product zit nog in de originele verpakking. In het geval van een fabricagefout die pas is gebleken nadat het product in elkaar is gezet draagt u zorg voor de demontage. Het product dient dusdanig te zijn verpakt dat de chauffeur(s) het product makkelijk kunnen terugnemen. Er dienen geen losse onderdelen bijgeleverd te worden, denkt u hierbij aan bedpoten of schroeven.
  4. Kosten voor het retour zenden aan Bedden.nl zijn voor rekening van u als klant, tenzij anders overeengekomen met onze klantenservice. Eventuele schade welke ontstaat tijdens het retour zenden aan Bedden.nl zijn voor risico en rekening van uzelf (u als koper).
  5. De goederen worden bij ons magazijn gecontroleerd op de aangegeven klachten, reden van retour. Hierna vindt creditering plaats.

Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als u ontevreden bent over onze service. Wij streven ernaar uw problemen zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden op het adres info@bedden.nl. Onze klantenservicemedewerkers zullen u op werkdagen binnen 48 uur bevestiging van ontvangst geven waarin u verdere informatie wordt verschaft betreffende de afhandeling van uw klacht. In sommige gevallen zullen onze klantenservicemedewerkers telefonisch contact met u opnemen.

Vermeld in uw e-mail in ieder geval:
Uw naam:
Uw bestelnummer:
Uw klacht:

 

Een ogenblik geduld a.u.b.