Ruilen en retourneren

Retourneren van uw bestelling

Binnen 14 dagen na ontvangst van het product heeft u het recht het product te annuleren zonder opgave van redenen. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u samengestelde producten of speciaal voor u op maat bestelde producten (dit geldt voor alle bedden, boxsprings, matrassen en lattenbodems). Voor alle andere producten geldt dat u de artikelen kunt retourneren mits ze ongebruikt en in de originele verpakking zitten.

Een annulering dient u per e-mail kenbaar te maken bij onze klantenservice ( [email protected]) met vermelding van onderstaande punten. Onze klantenservice stuurt u een retourformulier toe, welke u aan het te retourneren pakket dient toe te voegen. Een retour zonder een bijgevoegd formulier kan helaas niet in behandeling worden genomen. Neem voor het juiste retouradres contact op ( [email protected]).

  • Volledige naam
  • Telefoonnummer
  • Ordernummer
  • Artikel welke u wilt retourneren
  • Reden van retournering 

De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening en kunnen afwijkend zijn van de verzendkosten. 

Wij zijn een CBW erkend bedrijf, aan de hand van de CBW voorwaarden is het volgende bepaald betreffende annuleringen. Als u uw bestelling van grote producten zoals bedden, boxsprings, matrassen en lattenbodems wenst te annuleren tijdens de bestelperiode dan rekenen wij hiervoor 30% annuleringskosten. Wordt u gebeld voor een leverafspraak of heeft u de bestelling reeds ontvangen en u wenst deze te annuleren, dan rekenen wij hiervoor 50% annuleringskosten. 

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk erg vervelend als u ontevreden bent over het ontvangen product. Wij streven ernaar uw problemen zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden op het adres [email protected]. Voeg graag foto's van het defect bij de mail. Hiermee kunnen we contact opnemen met onze leveranciers om het defect te verhelpen of het product te laten omruilen. Onze klantenservicemedewerkers zullen u op werkdagen binnen 48 uur bevestiging van ontvangst geven waarin u verdere informatie wordt verschaft betreffende de afhandeling van uw klacht. In sommige gevallen zullen onze klantenservicemedewerkers telefonisch contact met u opnemen. Vermeld in uw e-mail in ieder geval uw volledige naam, telefoonnummer, bestelnummer en klacht.